6.17.2011

Perempuan

Kau Perempuan , Aku pun perempuan
Sama jenis lain kilang ,
Tapi punya perasaan yang sama .

Berhenti cakap-cakap belakang ,
Tolong alert dengan persekitaran ,
Dan aku tahu itu sia-sia .

Kau kan nak aku ke singapore atau thailand ,
Operate apa yang patut ,
Baru kau tahu hormat aku sebagai perempuan.

Atau kau bukan perempuan ??
Aku tak pasti.

Oh, terima kasih buat "kawan" yang jumpa blog aku . Jangan terasa tentang isi kandungan blog ini . Aku tak cakap kau lalat tapi aku cakap pada orang yang mengata hidup aku . Atau itu kau ? *tersenyum

17 Lover:

zinesatumalam said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sabar noks. kita ni orang perempuan kena bawak bersabar.

Budak Giler Cadbury said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sabar ye amiey ...

Lucifer said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bahhaha. zoul tak boleh blah.


oops. soe.

erm,... tak apa., kawan aku cakap, makin banyak orang kutuk kita, kata kita, makin kukuh mahligai di syurga.

+d.O.Y.A.h+ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

go go amiey!! ^^

Aien Najib said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

lain kilang -.-

belog saya a.k.a naz said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

go amiey !!sabar ada batas tuh .jum g kilang dia .lain kilang kan *joke.HAHAHA~neway sabar eh kak amiey .

Sca Ndx said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mamiey monsta kuat kan. yeahhah

delarocha said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

abaikan mulut orang

meLLy! said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

saya kilang baja.

skandaLdariLangit said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dengan perempuanlah paling tidak perlu terasa. kerana majoritinya memang dilahirkan mulut macam sampah.

Susaiput said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha.ak ske ayat ko yg last tu.

PK said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

amboiii...marah nampak..

nnt tulis pulak pasal lelaki..okeh?

ini aku? said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tempayan tak bueh tutup kan kan..

HEROICzero said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

perenggan last tu, sungguh sinis.

Raden said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

fuyooo..tu dia. perli abes. sape terase naseb la kan amiey! hehe

RastaMat said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha..

terbaek wok!!

bact. said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kuat betul kau bermadah ekk
hahah

hebak hebak